groep4-on-the-road-again.reismee.nl

Crickhowell

Vanmorgen vroeg opgestaan om op pad te gaan want Bert moest eerst langs de garage. Deze keer was de bodemplaat aan de linkerkant eraf gegaan. Gelukkig konden we hem deze keer er nog wel afschroeven,de andere schroef was afgebroken, en het stuk meenemen naar de garage. Vorig jaar was de rechter er ook al een keer afgegaan in Noorwegen. En we wilden ook nog even langs de Lidl voor broodjes die nu in de auto oud liggen te worden We hoefden vandaag maar125 af te leggen dus we waren op tijd in Crickhowell waar we in een leuke inn logeren, the bear hotel. Onderweg maakten we nog een tussenstop in Brecon, een leuk plaatsje waar vroeger een kanaal is gegraven en waar je nu met longboats over kan varen. Een soort bootcaravan. Grappig. Daar hebben we dus koffie met wat lekkers gegeten aan het begin van het kanaal. Crickhowell is ook een leuke plaats waar vandaan je mooie wandelingen kan maken en je in de leukste winkeltjes kan snuisteren. Bij Bachus wat gekocht. Gewandeld naar de oude brug en het kasteel ,nou ja, wat er van overgebleven is,een toren. Straks nog weer even de weg naar de pub van het hotel zoeken voor eten. 38.36.5.2 Deze kamernummers onthouden daar moet je van richting veranderen in het gangenstelsel en dan nog een trap af en weer op en dan ben je er. Vandaag wisselend bewolkt,af en toe een bui en flinke zonnige perioden met een temperatuur van 15-20 graden gehad.

Martin & Mirjam

Lees nu pas alle verhalen,we hebben nooit een mailtje gehad als er weer wat in jullie blog vermeld stond
Maar desondanks weer geweldige verhalen met een spooky inslag , geniet nog van de aankomende dagen

yvonne

Martin &mirjam jullie moeten volgens mij zelf iets aanvinken en dan krijgen jullie een mailtje als wij er weer wat opzetten. Je kunt natuurlijk ook elke dag even kijken. Bij goed internet zetten we er elke dag een stukje op.