groep4-on-the-road-again.reismee.nl

at sea

Vanmorgen afscheid genomen van the new manor farm. We moeten vanavond om 10.00 in Harwich zijn wat ons vast gaat lukken. Eerst willen de heren nog langs Duxham waar een groot oorlogs en vliegtuigmuseum staat. De dames wilden hun boekje proberen uit te lezen dus bleven lekker in de auto zitten met uitzicht op de oude vliegtuigen die af en toe gingen vliegen. Zo te horen hebben Eric en Bert het erg naar hun zin gehad en komen ze graag nog eens terug om de rest te zien. Vanaf hier ging het verder door rotondeland, had ik dat al geschreven?,om de 1000 yard een rotonde, naar Harwich. Daar hebben we lekker bij de pier gegeten tegenover het oude zendschip Mi Amigo, de oudere lezers kunnen zich dit schip wel herinneren. De jongeren moeten maar googlen. Na het eten rustig naar de boot waar we de mededeling kregen dat deaanmonstering een uur was vertraagd en nu, nu zitten we aan boord van de Stena Hollandica. Met een uur gratis internet. Vlugblogje schrijven en slapen zo. Morgenochtend krijgen alle passagiers een wke up call om 06:30 nl tijd. Om 08:00 ontschepen en na de middag zijn we na zo' n 3000 km weer thuis! Meer verhalen en fotoos volgen dan in real time. Tot een volgende keer. Reis je dan weer mee? Bert, Yvonne, Eric en Gea.