groep4-on-the-road-again.reismee.nl

richting cambridge en een dagje cambridge

Zo, we zijn weer online te Huntingdon, new manor farm. Een leuke bed and breakfast waar maggie, ( maggs) de scepter zwaait. Het is een oud boerenbedrijf waar ze vroeger schapen en kalkoenen hielden. Maar voor dat we daar waren zijn we eerst langs de raptor foundation in Woodhurst gegaan. Allemaal vogels, vooral uilen, 7 hebben met de Harry Potter films meegedaan, en roofvogels. Er was ook een vliegshow maar daar hadden ze niet veel zin aan, de vogels. Omdat het heerlijk weer was hebben we hier lekker in het zonnetje gezeten. Daarna dus door naar Huntingdon plm 20 km ten no.w. van cambridge . Daar werden we dus allervriendelijkst door mevrouw Harris ontvangen. Na haar hele levens historie te hebben verteld kwamen er ook nog andere gasten aan en met hun, een ouder echtpaar zijn we naar de pub gereden voor wat eten. Was gezellig. De volgende dag naar Cambridge, een leuk, oud, universiteitsstadje ( 32) We hebben verschillende universiteiten bekeken met hun tuinen en kapellen gezien tot we er flauw van waren en toen een sandwich gekocht en in het park opgegeten. Daarna zijn we gaan punteren, heerlijk over het water laten glijden en languit in het zonnetje liggen. Daarna voorruit, nog naar het kings college en toen hadden we het gehad. Lekker in thet eagle pub eten en toen terug naar de ben b